środa, 30 sierpnia 2017

Pomysł na kolczykowe wywijasy

Kolczyki są moja ulubiona częścią biżuterii,
także cieszy mnie każdy tutorial dzięki któremu mogę mieć nową parę w swoich zbiorach.
Lubię przeglądać wzory dostępne w internecie a jak już mi coś wpadnie w oko to tylko zbierać materiały i zabrać się do pracy.
Tak było z tutkiem dostępnym na blogu Wydziergane w ciszy 
świetny pomysł na wiszące wywijasy możliwość doboru kolorów jest ogromna u mnie tym razem padło na czerwień. 


Wywijaski połączone z czerwonymi kulkami oraz z ozdobnymi diamencikami jako przekładka  


Koraliki Toho Round jedenastki w kolorach Silver-lined Ruby i Jet

 Są plany na wersję srebrną ale to innym razem :) 

Pokażę Wam jeszcze pomysł na porządek w koralikach który ostatnio wpadł mi do głowy :)
 kto był na moim Ig ten już widział ale jeszcze pokażę na blogu:)
Kilka zwykłych kartoników, opasek zaciskowych i można mieć wszystko na miejscu jeszcze tylko segregacja kolorów i będzie pięknie :)


Pozdrawiam Was serdecznie :) 

1 komentarz:

  1. Fajny pomysł na te kolczyki, i muszę powiedzieć, że mnie zainspirowałaś. W sumie mam kilak fajnych rzeczy ze sklepu https://pl.silvexcraft.eu/ więc może i uda mi się podobne kolczyki własnoręcznie wykonać.

    OdpowiedzUsuń