poniedziałek, 24 marca 2014

Nominacja do Liebster Awards


 
 W pewien piątkowy dzień spotkała mnie bardzo miła niespodzianka mój Blog został nominowany przez Edytę do Liebster Awards. Dziękuję bardzo za nominację :)

Zasady tej zabawy to:
Tego typu nominacja jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania "za dobrze wykonaną robotę". Nagroda jest przyznawana blogom o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje im możliwość rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań przygotowanych przez osobę nominującą. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Ciebie nominował.

Oto pytania które otrzymałam od Edyty i moje odpowiedzi:
  1. Twoja pasja była z Tobą od "zawsze" czy trafiła Cię jak "grom z nieba "?
     Zamiłowanie do koralików można powiedzieć trafiło mnie jak grom z nieba:) powód prosty zapragnęłam zrobić sobie kolczyki a później to już samo mnie wciągnęło:)
  2. Życie traktujesz serio, serio czy z humorem ?
    Myślę że traktuje je z humorem często towarzyszy mu sarkazm ale ogólnie jest zabawnie
  3. Ważniejsza jest ilość znajomych czy ich jakość ?
    Jakość liczby się nie liczą  
  4. Jakie było największe marzenie z Twojego dzieciństwa ? 
    Malarstwo było moim marzeniem od dawna lecz nie bardzo wyszło w życiu ale twórczość chodziła za mną ciągle więc tworzę małe koralikowe stworki 
  5. Marzysz o tym by pewnego dnia....
    Znaleźć tyle czasu aby zrealizować wszystkie pomysły które mam w głowie 
  6. Kolor wiosny 2014 ?  Mój jak zawsze niebieski w każdym rodzaju  
  7. Czekolada gorzka, mleczna czy z bakaliami ? Mleczna 
  8. O co nie pyta się kobiet ? Podobno o wiek 
  9. Jakie są Twoje trzy ulubione rzeczy ? Koraliki, pyszne latte i wysokie obcasy:)  
  10. Lubisz wymyślać pytania ? Chyba wole na nie odpowiadać:)  
  11. Jakie jest Twoje ulubione pytanie ? Ostatnimi czasy jest to pytanie zadawane przez mojego dwuletniego synka : Co powiesz ciekawego?:) 

Oto pytanie do Nominowanych :

  1. Jakie jest Twoje motto życiowe?
  2. Gdy masz zły dzień to co poprawia Ci humor?(poza koralikami)
  3. Czym jest dla Ciebie szczęście?
  4. Gdzie znajdujesz inspirację do swej twórczości?
  5. Wymarzony urlop?
  6. Jeśli mogłabyś spełnić swoje jedno życzenie to czego byś sobie życzyła?
  7. Od czego zaczęła się Twoja przygoda z tworzeniem?
  8. Największy życiowy sukces jaki był lub do jakiego zmierzasz?
  9. Twoja największa wada?
  10. Jakie nowe techniki robienia biżuterii chcesz jeszcze wypróbować?

5 komentarzy:

  1. Najbardziej podobała mi się odpowiedź na pytanie 11.
    Pozdrowienia dla synka :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo dziękuję za miłe wyróżnienie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję bardzo za tak miłe wyróżnienie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale niespodzianka! :) Dzięki! Bardzo się cieszę, że znalazłam się w wąskim gronie nominowanych :)))

    OdpowiedzUsuń
  5. dziękuję za wyróżnienie ;)

    OdpowiedzUsuń