czwartek, 8 stycznia 2015

Nowy Rok...a ja chora

Witajcie w tym Nowym 2015 Roku mam nadzieje że Wszyscy szczęśliwie Go przywitali :) 
Mój plan noworoczny w którym zakładam więcej czasu na koraliki 
znalazł wykonanie na sam początek wszystko przez chorobę 
a dokładnie ospę po kilku dniach gorączki osłabienia stanęłam na nogi i wracam do życia ;)
Na chwilę obecną zabrałam się za bransoletkę z kryształków ale o niej innym razem a dziś pokażę Wam mój mały powrót do korzeni niby drobiazg a jednak cieszy oko :) 
Pozdrowienia dla Właścicielki :) 

Jadeit kulki ogniste plus srebrne skrętne rurki 



Turkus afrykański syntetyczny kulki zielone i rurki



Jadeit kulki orange moon z rurkami


Pozdrawiam gorąco nie dajcie się zimie :)

3 komentarze:

  1. Miło że się podoba :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. No pięknie ! Taki koralowy komplet ja też mam w szkatułce :D ...wszystkiego dobrego w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń